Karty Otwarcia Phyrusa Płonąca Burza : Dodaje Bakuganom Phyrusa i Ventusa 100 pkt Super Phyrus : Zamienia Moce Bakuganow(nie działa na identyczną domene) Reaktor Phyrusa : Dodaje Każdemu bakuganowi Phyrusa 300 pkt
Karty Otwarcia Haosu Reaktor Haosa : Dodaje Każdemu bakuganowi haosu 300 pkt Pozbycie Phyrusa : Odejmuje bakuganowi przeciwnika 500 pkt Ratownik Haosu : Dezaktywuje Super Moce przeciwnika jeśli używasz bakuganów z domeny haosu
Karty Otwarcia Darkusa Reaktor Darkusa : Dodaje każdemu bakuganowi darkusa 300 pkt
Karty Otwarcia Aquosa Hazard Aquosa : Zmienia kazdego bakugana na domene aquosa (przez co karty związane z domeną nie działają ) nie działa na domene subterre Reaktor Aquosa : Dodaje każdemu bakuganowi aquosa 300 pkt Pozbycie Phyrusa : Odejmuje bakuganowi przeciwnika 500 pkt
Karty Otwarcia Ventusa Płonąca Burza : Dodaje Bakuganom Phyrusa i Ventusa 100 pkt Reaktor Ventusa : Dodaje Każdemu Bakuganowi Ventusa 300 pkt Pozbycie Phyrusa : Odejmuje bakuganowi przeciwnika 500 pkt[/color]
Karty Otwarcia Subterry Reaktor Subterry : Dodaje każdemu Bakuganowi Subterry 300 pkt Ruchome Piaski : Bakugan który wygrał bitwę zostaje na karcie
Domena : Dodaje Bakuganowi 100 pkt Podwójna Bitwa : Dodaje Do Pola 1 bakugana przeciwnika i dorzucasz 1 swojego bakugana (urzytkownik tej karty sam wybiera) Postać : Podwaja Moc Swojego Bakugana Incepcja : Walka na tej karcie sie zatrzymuje Potrójna Bitwa : Użytkownik tej karty moze dorzucic 1 bakugana Hazard Subterry : Zamienia Domene bakuganow na Subterre (bez wyjatkow) Hiper Połączenie : Każdy bakugan urzytkownika tej karty dostaje 100 pkt Rozjemca : Bakugany z tej karty wracają do ręki Kozioł Ofiarny : Bakugany z tej karty wracają do ręki a urzytkownik tej karty moze sie poddac lub walczyć dalej Fuzja Magmy : Bakugan z większą ilością pkt mocy wygrywa Dziurowa Karta : Wysyła bakugany z tej karty na inne karty Dzieląca Bitwa : Pozwala innemu bakuganowi przejsc do tej walki Poziom Niżej : Jesli moc bakugana jest powyzej 400 pkt , Moc tego bakugana spada o 100 Czarodziej : Anuluje wszystkie super moce przeciwnika Pożarcie : Pożera Domene bakugana przez co karty związane z domeną nie działają (pożera tylko przeciwnikowi) Cicha Ziemia : Dezaktywuje dotychczasowe super moce oraz Blokuje aktywacje super mocy , zostawia bakugana nieruchomego (przeciwnika) Łańcuch Mocy : Odwraca Efekt ostatniej super mocy przeciwnika Złączony Element : Zabiera przeciwnikowi 200 pkt a jesli masz powyżej 200 pkt przesyła z przeciwnika do twoich bakuganow po 200 pkt(Rywal musi być na tej karcie) Bezwładny Wiatr : Dodaje 100 pkt twojemu bakuganowi ile jest tyle samych bakuganow w tej domenie Urojenie : Zamraża przeciwnika i odejmuje kazdemu wrogiemu bakuganowi 100 pkt Pierścien Zero : Dezaktywuje i Blokuje Super Moce 1 bakuganowi Bezwładny Przeciwnik : Dodaje twoim bakuganom 100 pkt Uwolnienie Bitwy : Bakugany wracają do ręki Płynąca Moc : Kazdy bakugan wraca do podstawowego poziomu mocy Przetwór : Przesyła całą moc przeciwnika do ciebie . Przesyła 50 pkt do konca Zresetowanie Przeciwnika : Dezaktywuje super moce przeciwnika i Podwaja Super Moce Battle Gearów Bezwładnosc Mocy : Bakugan powyżej 400 pkt nie moze urzywac Super Mocy Zamrożony Przeciwnik : Odejmuje przeciwnikowi 200 pkt i nie moze urzywac super mocy Zwolnienie Przeciwnika : Odejmuje 300 pkt przeciwnikowi Walka z Innymi : Zmienia Domene twojego bakugana na jaką chcesz , dezaktywuje super moce(rywala) oraz kazdy bakugan ktory nie ma tej domeny ktorą wybrałes odejmuje 500 pkt Aqua Fobia : Moc każdego bakugana spada do 100 pkt (tylko Phosphos) Wyleczenie : Dodaje każdemu bakuganowi 300 pkt ktory jest twoj Explozja : Blokuje super moce przeciwnika i przywraca bakugany do podstawowego Poziomu Mocy Przypadkowy Cel : Przekazuje 200 pkt z przeciwnika do twojego Bakugana Czyste Zło : Dezaktywuje Super Moce Przeciwnika
|